WEB ÁRUHÁZ

ON-LINE WEBÁRUHÁZ
PROVIMAX SZÁMLÁZÓ PROGRAMOKHOZ

Internetes WebÁruházat hozhat létre pár óra alatt. Az áruk adatit nem kell kézi gépeléssel feltöltenie (kivéve a képeket), hanem a Provimax KerSzám sorozatú programokból automatikusan és folyamatos frissítéssel emberi beavatkozás nélkül kerülnek ki az internetes áruházba. A kosaras vásárlással elkészíti a vevő a rendelését, ami szintén munkatársi tévedés lehetősége nélkül automatikusan kerül be a számlázási rendszerbe a program beállítása szerint foglalásnak vagy megrendelésnek. A vásárlásokról emailben értesítőt is kérhet.

A WebÁruház üzemeltetése internetes tárhely lévén bérleti konstrukcióval lehetséges.
 havidíja 10 MB tárhellyel: és a WebKer programmal
A Non-Stop munkatárs havi "fizetése" mindössze: 8 400 Ft + áfa

WEBÁRUHÁZ MEGRENDELÉSE

WEBÁRUHÁZ ÜZEMBE HELYEZÉSE

Az internetes áruház kipróbálható a www.rendsoft.hu/demo címen. Az áruházban nyugodtan regisztrálhat, vásárolhat kipróbálás céljából. A megrendelt termékeket nem fogjuk kiszállítani :)

Milyen előnyöket rejt az automata egy hagyományos kézi web áruházzal szemben? Nagyon sokat! Erre gyűjtöttünk ki egy pár példát konkrét problémakörökre bontva.

  1. Az áruk, csoportok és árak kezelésének támaköréből:
    • Csak egy helyen kell felvenni az áruadatait, a számlázó programban.
    • Új árucikk felvétele esetén az interneten is azonnal megjelenik, nem lehet elfelejteni
    • Áru törlése, törli az internetes áruházból is a terméket. Nem lesz fent a neten esetleges hanyagságból hónapokig.
    • A számlázó programban menedzselheti, hogy mely áruk jelenjenek meg a web áruházban és melyek nem. Így elkerülhető az olyan szolgáltatások és tételek kikerülése, melyek csak belső számlázáskor használandók.
    • Az árucsoportokat is a számlázó programban kell felvennie és máris megjelennek a neten is.
    • A beszerzés függő ármódosítások, azonnal megjelennek a web áruházban is, így elkerülhető a vásárlókkal történő ár konfliktus és nem utolsó sorban egy nagy figyelmet igénylő két helyen történő folyamatos átárazás is. Amibe biztosan hiba csúszik hosszú távon.
  2. A rendelések rögzítésének témaköréből:
    • 100%-ig biztos, hogy azok az árucikkek lesznek a rendelésben vagy foglalásban rögzítve, amit a vevő a kosarába betett. Nincs kezelői hiba és kellemetlen magyarázkodás az előforduló tévedés miatt.
    • Amennyiben nincs még felvéve a számlázó program vevő törzsébe, akkor a rendszer ezt automatikusan a szintén biztosan a vevő által megadott adatok szerint rögzítésre kerül a számlázási rendszerben. Nincs szükség emberi beavatkozásra
    • Kellemetlenkedő vevőket egyszerűen ki lehet tiltani a programba érkező rendelésből a számlázó programban található “felfüggesztés” lehetőségével.
  3. A raktár kezelés témaköréből:
    • Beállítástól függően érzékeltetheti raktárkészletének a nagyságát:
      • Kérheti a pontos készlet megjelenítést (viszont eladói tájékoztatás)
      • Kírathatja azt is, hogy x mennyiség feletti vagy alatti a készlete. A kiírás küszöbértéket Ön állíthatja be.
      • Sőt amennyiben a cége valóban csak a raktárában lévő termékeket forgalmazza, akkor kérheti azt is, hogy a készlettel nem rendelkező áruk ne jelenjenek meg az áruházban. Természetesen, amikor érkezik az áruból automatikusan újra megjelenik a web áruházban is. Mindez emberi beavatkozás és tévedési, elfelejtési lehetőség nélkül!
    • Választhat, hogy a program rendeléseket vagy foglalásokat generáljon a számlázó rendszerben, ezáltal a web áruházban történt vásárlások készletei védett státuszba kerülnek. Véletlen eladása nem következik be.
    • Szükség esetén módosítható a rendelés / foglalás.
    • A számlázást egy utolsó emberi kontroll indítja el. A kiválasztott rendelés / foglalást egy gombnyomásra számlázhatja le, kiválasztva a megfelelő fizetési módot, illetve szüksége esetén hozzáadhatja a szállítási költséget.
  4. Megtakarítások:
    • Az új kolléga éjjel-nappal dolgozik. Fogadja a vevőket, nem fáradt és nem megy szabadságra sem.
    • Bére mindössze egy minimális összeg mely tartalmazza az összes “járulékát is”.
    • Az On-Line munkához mindössze egy ADSL kapcsolatra van szüksége, de időközi frissítést vállalva megteszi egy modemes is.
    • Nem felejt és automatikusan visszaigazolja a megrendeléseket a vevőknek, miközben kérésre Önt is tájékoztatja emailben a rendelésről.

A programrendszer három összetevőből épül fel:

  1. A számlázási rendszer, mely a KerSzám sorozat programjaiból állhat. (Provimax KerSzám, Silver, Light, EU Számlázók, SzámKisker, SzámNagyker).
  2. Az internetes összeköttetést biztosítő WebKer vagy WebTesz program.
  3. Az internetes szerveren futó program a megfelelő tárhellyel.

WEB ÁRUHÁZ felépítéseAz ábrán bemutatjuk, hogy miként dolgozik 0-24 órában az Ön új kollégája. (A kép nagyításához kattintson rá.) A rendszer motorja a WebKer program mely folyamatosan továbbítja a számlázó programokból a termékek adatait a WEBÁruház programunknak, mely egy web kiszolgálón fut.

A WEBÁruház fogadja az adatokat és csoportosított formában megjeleníti az interneten a vásárlók számára. A vásárlók regisztrálnak az áruházban, majd megrendelésüket leadják. Az áruház erről Internetes megjelenésvisszaigazolást küld e-mailben. Az üzemeltető kérheti, hogy emailben őt is tájékoztassa a rendszer a leadott rendelésekről és regisztrációkról. Az áruházban megjelenített készlet adatokat szintén egyedileg állíthatja be. Rendelkezhet a készlet pontos megjelenítéséről, vagy tájékoztató adatról (például 10 felett, 10 alatt), melynek határértékét szintén az üzemeltető adhatja meg vagy akár ki is kapcsolhatja készlet adatok kijelzését. A web áruház megjelenítése 4 színvilágból állítható be (Piros, kék, zöld, sárga). A fejlécben szereplő bannert is az üzemeltető készítheti el saját adatainak megjelenítésére. A vásárlás befejezése előtt szintén egy szabadon szerkeszthető html oldalon lehet leírni a szállítási feltételeket, költségeket és a vásárlóra vonatkozó egyéb tudnivalókat is. Ezzel próbáljuk segíteni a web áruház illesztését a meglévő honlapok szerkezetéhez.

WEBKER program ablakaA beérkezett megrendelést a WebKer program fogadja. Ellenörzi a rendelés adatait és a beállítása alapján megrendelésnek vagy fogalalásnak rögzíti valamelyik számlázó programunkban. A WebKer-ben nyomonkövethető ezeknek a rendeléseknek a mozgása is. Ebben az ablakban akár tételenként is meg lehet vizsgálni egy rendelést. Látható az utolsó frissítési és lekérdezési időpont is. A program futtatható rejtett módban, azaz jelenlétéről csak a tálcán az óra mellett WEBKER a taskbarontalálható ikon tájékoztat a működéséről. Az internetről érkező új vevő sem jelent akadályt, mert a program az új vevőket felveszi a számlázóprogram adatbázisába is. A programban megtekinthetők az elfogadott és az elutasított rendelések is. Elutasítás esetén mindíg beírja az elutasítás indokát is. Sikeres bejegyzés esetén pedig a számlázó programtól kapott rendelési / foglalási bizonylatszámot is megadja.

Rendelések a KerSzámbanA számlázó program az OnLine munkatárs (WebKer) által bejegyzett foglalásokat, rendeléseket ugyanúgy kezeli, mintha valamelyik kolléga rögzítette volna. Az internetről érkezésre az információban szereplő "Internetes" bejegyzés utal. A rendelést a programban már megszokott módon lehet egy gombnyomásra számlázni, módosítani (például szállítási költséggel) illetve törölni is. Így a számlázást megelőzi egy emberi kontroll is.

Kivonatos ismertető a lehetőségekből:

  • Interneten megjelenő kosaras ON-LINE frissítésű webáruház.
  • Az üzemeltető választása szerint jeleníthet meg pontos készletet, vagy határt (pl.: 5 felett, 5 alatt) illetve készlet megjelenítés nélkül is működhet.
  • Az árukat a számlázó programban megadott csoportok alapján rendszerezve jeleníti meg az internetes felületen.
  • Az adatokat elég csak egy helyen (a számlázó programban) rögzíteni.
  • Az WEBÁruházból érkező rendelések, foglalások rögzítése a számlázó program rendszerbe, emberi beavatkazás és tévesztés nélkül.
  • Automatikus új vevő felvétel a számlázó programba.
  • A vevők regisztrációja megerősítést vár a megadott e-mail címre küldve.
  • A rendelésről visszaigazoló emailt küld a rendszer a vevő e-mail címére.
  • A szükséges fájlok továbbítása FTP protokollal.
  • Képek tölthetők fel a termékekhez.
  • Önállóan megadható és szerkeszthető a szállítási feltételeket és díjakat tartalmazó oldal.
  • Az üzemeltető által elkészíthető felső banner, melyben különféle tájékoztatásokat helyezhet el.
  • Ki- illetve bekapcsolható az üzemeltetőnek küldött rendelésről tájékoztató e-mailek továbbítása.
  • Beállítható frissítési intervallumok.

A szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb díjak:

    WEBÁruház havidíja 10 MB tárhellyel: 5.000 Ft + áfa
    WebKer program havi bérleti díja:    3.400 Ft + áfa
    További 10 MB tárhely havidíja:      1.000 Ft + áfa
    Az áruház első üzembehelyezési díja:   5.000 Ft + áfa

Gyakori kérdések:

  1. Kell-e külön számítógép a rendszerhez?
    Nem szükséges. A program futhat azon a gépen is, ahol a számlázási rendszer van, amennyiben van internetes kapcsolata a gépnek.
  2. Zavar-e a munkában a program?
    Nem zavarja. A program a beállítások után az óra melletti területen a tárcán is futhat. Az indítópultba helyezve a programot, a gép bekapcsolásakor máris működhet.
  3. Allandóan bekapcsolva kell-e tartanom a gépemet?
    Nem kell.Az állandó kapcsolat csak akkor szükséges, ha valóban éjjel-nappal friss adatokat kíván szolgáltatni az internetes áruháznak.
  4. Működik-e a WEB áruház, ha nincs bekapcsolva a gépem?
    Igen működik, mert a WEB áruház egy webkiszolgálón fut. Amikor bekapcsolja a gépét és elindítja a programot (automatikusan is lehet), akkor megtörténik a szinkronizálás és a rendelések bejegyzése.
  5. Lehet-e ADSL kapcsolat nélkül rendszeres időközönként modemmel dolgozni?
    Igen lehet. A kapcsolódás után a program letölti a rendeléseket, majd frissíti a web áruház adatait is. Ilyenkor persze nem percre késze az áruházunk.
  6. Mikor ajánlott az állandó kapcsolat és program futtatás?
    Amennyiben a raktárkészletet pontosan jeleníti meg és az olyan árukra nem kíván rendelést felvenni, ami elfogyott, akkor szükséges az azonnali feldolgozás és frissítés, hogy az elfogyott készletű áruk minél előbb kikerüljenek az áruházból, illetve a raktárba érkezett áruk minél előbb felkerüljenek értékesítésre az áruházba.
  7. Hol vásárolhatom meg a WEB áruházat és a kapcsolódó számlázó programot?
    Az értékesítést a PROVIMAX honlapján érheti el.
  8. Hol kapok technikai támogatást a programmal kapcsolatban?
    Kérjük hívja a PROVIMAX-ot: 06-1-470-0052; 222-7514 telefonszámokon. A technikai tanácsadást az ügyfélszolgálatuk végzi.
[Főoldal] [Szoftvereink] [MultiShop] [Provimax kiegészítések] [Letöltések] [Elérhetőség] [Hírek,  Újdonságok] [Linkek]